vrijdag 8 augustus 2014

8 augustus: op naar Windsor Hills

Het was een onrustig nachtje. We zijn allemaal wel een keer wakker geweest. Uiteindelijk hebben we het tot 5.30 uur kunnen rekken en zijn toen maar opgestaan. Toch raar wat dat tijdverschil met je lijf doet. Na het douchen zijn we lekker gaan ontbijten in het hotel, we hadden allemaal behoorlijke trek gekregen. Na het ontbijt nog even rondgewandeld in de winkeltjes op het vliegveld. De Disneywinkel was natuurlijk favoriet bij Resa en Viggo. Na het uitchecken naar de Alamo balie om de auto op te halen. Na de papierwinkel liepen we naar buiten en...BAM....wat een hitte! In de garage konden we uit de rij van minivans er eentje uitkiezen. Resa viel als een blok voor een rode Chrysler dus die is het geworden. Viggo blijft stug volhouden dat het geen auto is maar een bus! En gelijk heeft hij, wat een ding. Eigenlijk erg lelijk, met veel (nep)chroom maar wel vol met spannende knopjes en verborgen opbergvakken. Onze rode bolide bracht ons naar het kantoor van Global Resort Homes om de sleutel op te halen van ons townhome. Of beter gezegd: de pincode van onze voordeur. Ons huisje zou een uurtje later klaar zijn dus eerst maar wat boodschapjes gehaald bij de Publix. Je blijft je hier verbazen over de grootte en hoeveelheid in de supermarkt.

En toen naar ons huisje. Laat eigenlijk dat "je" maar weg want jeetje...dat is toch gewoon serieus een HUIS te noemen: 3 slaapkamers, 3 badkamers en maar liefst 3 walk in closets! De droom van elke vrouw, toch?! En er zit een leuk zwembadje bij. De kids waren niet meer te houden en doken met papa het zwembad in. En Leonie mocht de walk in closets gaan inrichten. We zitten op een gated community, Windsor Hills. Het ziet er allemaal erg mooi, schoon en netjes uit. Het deed me eigenlijk een beetje denken aan die film met Jim Carrey, The Truman Show, te mooi om waar te zijn.

Eind van de middag knorden onze magen behoorlijk en zijn we op zoek gegaan naar een pizzeria, want Resa wilde erg graag pizza gaan eten. Via een flinke omweg bij de Pizzahut uitgekomen, geen idee waar het uiteindelijk was. Om 19.00 uur waren we weer thuis. Nog even gelezen met Resa (jaja, huiswerk van school is ook mee naar de VS!) en daarna gingen de kindjes lekker slapen. Wij maken het ook niet laat vanavond. Morgen weer een nieuwe dag.

Het weer vandaag: warm (34 graden) en zonnig.

1. Dat ziet er goed uit, fijne vakantie nog!

2. Mooie villa zeg, een kast van een huis zeg maar gerust! Dat gaat wel lukken komende tijd, have fun!

3. Daar droom ik van, een bezoekje aan ee Amerikaanse supermarkt...