donderdag 7 augustus 2014

7 augustus: de vliegreis naar Orlando

Om 5.30 uur ging het wekkertje vanmorgen. Alle spullen in (o)pa's auto en op naar Schiphol. Om 7.30 uur waren we op Schiphol en we waren snel aan de beurt bij de bagage drop off. Om 8.50 uur begon de security check bij de gate. De total bodyscan was ook eens een nieuwe ervaring. De vlucht vertrok netjes op tijd en ruim een half uur eerder dan gepland waren we in Detroit. De procedure van customs, immigrations, koffers van de band, weer op de band, en weer een security check duurde een uurtje. Dat viel ons alles mee! De vlucht van Detroit naar Orlando vertrok ook weer op tijd maar was een erge "bumpy" vlucht. Vanwege zwaar onweer hebben we een uur boven Orlando gecirkeld, dat was minder fijn. Maar gelukkig zijn we nu in Orlando. De kids hebben het super gedaan tijdens de vluchten. Ze liggen nu heerlijk te slapen in het grote hotelbed. We hebben een kamer in het Hyatt op het vliegveld van Orlando. Peter heeft net wat te eten gehaald voor ons. Met uitzicht op de vliegtuigen op ons balkonnetje opgegeten. En dan snel naar bed, het was een lange dag!

1. Dat is een lekker relaxt verlopen eerste dag

2. Drukte per ongeluk al op publiceren, maar lekker veilig aangekomen en nu kan het echte genieten gaan beginnen, veel plezier!

3. Op de één of andere manier jullie blog helemaal gemist. Dus ga ik nu even jullie vakantie opnieuw beleven :-)