maandag 27 juli 2015

Warm, zonnig en veel zwemmen

27 juli 2015

Om 6.30 uur ben ik wakker en sluip naar buiten. Het is al behoorlijk warm en lekker zonnig. Ik loop het strand op en maak wat foto's.
Ik haal een kopje thee en ga lekker bij het zwembad zitten. Het is ook hier weer zo fijn!
Resa komt een half uurtje later en springt gelijk het zwembad in. We facetimen met opa en oma en gaan dan ontbijten.
De rest van de dag brengen we bij het zwembad en op het strand door.
Viggo doet een middagdutje in het huisje want hij is moe van al dat zwemmen. Resa en ik gaan samen lunchen, Resa neemt een ijsje als lunch en ik een lekker broodje.
's Middags doen we nog een paar spelletjes memory en regenwormen.
Dan wordt het langzaam donker. 
Om 18.00 uur is het al donker hier.
We eten in het restaurant hier bij het resort. Het was een fijne, zonnige dag met 34 graden. Opa en oma vertelden ons dat het in Nederland koud en nat is dus we genieten maar extra van dit weer!

2 opmerkingen: